Data: 26. septembrie 2018.
Grup țintă: elevii claselor I. și a II-a
Obiectivele activității:
-folosirea și cunoașterea unor jocuri noi: BRAIN BOX ,MATH DICE și ÎNMULȚIREA, ca fiind principalele mijloace de educare
– înțelegerea descrierii jocurilor și aplicarea descrierilor în realitate
-descoperirea Lumii matematicii prin activități non formale și digitale
-folosirea aplicației learningapps.org și a paginii web www.szorzotabla.hu în procesul de învățare
-elevii noștrii să descopere că jocul este o activitate plăcută, voluntară, cu reguli mai mult sau mai puţin stricte, că este o activitate în cadrul căreia participanţii se simt liberi, neconstrânşi, îşi explorează şi îşi pun în valoare abilităţile cunoscute şi mai puţin cunoscute, propria fiinţă.
Organizatori: prof. înv. primar Antal Ibolya Éva, prof. înv. primar Kolcsár Gyöngyvér
